.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکانات کارت سوخت جديد تشريح شد

شمال نيوز-کارت‌هاي هوشمند جديد به مرور زمان و بر پايه نياز شخصي افراد جايگزين کارت‌هاي قبلي مي‌شود.

 به گزارش شبکه اطلاع رساني نفت وانرژي، شهرام رضايي با تشريح قابليت‌هاي به روز شده در نسل جديد کارت‌هاي هوشمند سوخت گفت: کارت‌هاي هوشمند جديد به مرور زمان و بر پايه نياز شخصي افراد جايگزين کارت‌هاي قبلي مي‌شود و به هيچ وجه نيازي به تعويض اجباري کارت‌هاي قديمي نيست. وي تصريح کرد: در صورت غيرقابل استفاده شدن و يا مفقودي کارت‌هاي هوشمند قديمي، کارت هوشمند نسل جديد براي افراد صادر خواهد شد.

رضايي درباره بومي سازي نرم افزارهاي کارت‌هاي هوشمند سوخت در داخل کشور گفت: در گذشته مجبور بوديم اين کارت‌ها را از يک شرکت خارجي تامين کنيم که با توليد آن در داخل کشور، انحصار توليد اين کارت‌ها شکسته شد و امروزه اين کارت‌ها با يک سوم قيمت قبلي در داخل کشور توليد و تامين مي‌شود. وي تاکيد کرد: تاکنون 100 هزار کارت هوشمند سوخت جديد توليد شده و با رونمايي و صدور مجوز توزيع توسط وزير نفت، توزيع آن بين مردم آغاز شده است.

رضايي با تاکيد بر وجود امکانات خريد در مراکز خدماتي و فروشگاهي بر روي کارت‌هاي هوشمند سوخت جديد گفت: امکانات مورد نياز روي کارت‌هاي جديد تعبيه شده است که در صورت علاقمندي سازمان‌ها و مراکز خدماتي اين امکان براي مشتريان فراهم خواهد شد.

رضايي، اتصال کارت‌هاي هوشمند سوخت به شبکه بانکي را از ديگر قابليت‌هاي کارت‌هاي جديد عنوان کرد و افزود: با تعبيه نوار مغناطيسي در پشت کارت، امکان استفاده اين کارت‌هاي در دستگاه‌هاي اي تي‌ام بانک‌ها وجود خواهد داشت./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.